torsdag 23 oktober 2008

gårdagne*

Den va mysig som alltid :).. Mamma hade ju gjort smörgåstårta som vi började äta på direkt när erica och simon kom.. gott till en början va det,men inte efteråt, mådde sååå illa.. så skumt va det.. kändes som att jag bara ville kräkas o aldrig mer äta igen !!.. så jag hoppade in i duschen med hopp om att det skulle hjälpa . det hjälpte under tiden i duschen, men när jag kom ut igen så fortsatte det.. det försvann efter ett tag förstås.. sen blev jag ju hungrig igen såklart, å då åt jag en färdig middag, men köttbullar, gick bra det med, men helt plötsligt så mådde jag illa igen :S.. så sket i att äta mer sen... Erica o simon åkte nog hem redan vid 10. vi alla va så trötta.. så när dom åkt så gick vi o la oss, jätte skönt !!.. men inte på natten när jag vaknade.. usch, hade jag rest mig upp hade jag spytt!.. samma sak imorse... tror jag börjar bli sjuk eller något.. hehe men det är ju inget man kan komma undna ;)...
lägger in bild sen på smörgås tårtan , antingen här eller på bdb, får se :)... är inte hemma nu,så får göra det när jag kommer hem. :)..
Är såå nervös idag.. men varför vill jag inte berätta !!..
nehe, nu ska jag försöka äta lite macka utan att spy , får äta sakta!!
skriver mer sen.. pusshej!!
Älskar min son <3

Inga kommentarer: