torsdag 23 oktober 2008

erica..*

.hon har varit här idag :D hon kom hit vid halv ett ungefär :) Fick känna hennes bebis sparka o se det med :D hihi påminner så mycket om när miliam va i magen, önskar såå att jag får vara med om dessa härliga sparkar, den hemska foglossningen och dom onda värkarna igen !! vet att det låter sjukt, men att ha ont är ju faktist värt när man får en bebis utav det! och när jag skriver önskar, så menar jag nu i detta läge jag är i.. kan ju vänta några år till OM allt inte går som det ska imorgon, men vill helst fortsätta denna graviditet :) är så nervös inför imorgon! cristin sa att det kanske blir ett litet UL.. får se hur det blir.. vill ju inte se bebisen om jag "måste" göra abort :(jaja..nu kan jag skriva om lite mer roliga saker :) På onsdag ska jag till tandläkarn, inte så kul, men det roliga är att jag ska hem till erica efter :D.. och på torsdag ska jag till bvc och väga min lille köttbulle<3 :DOch på fredag eller lördag så ska jag jimmy och miliam hem till erica :Doch på söndag så ska vi nog äta med jimmys mamma hennes "gubbe" o alla jimmys syskon o alla tommys barn :)blir nog en trevlig vecka, hoppas de iaf :)nu ska jag glotta på annat, skriver mer ikväll :)Puss på er

Inga kommentarer: