torsdag 23 oktober 2008

nuså*

jaha nu blir det lösen på bloggen :)..kul för er som hunnit få det ;) haha..Har fått över 60 pm(privata meddelande) idag :) gulligt som sakt, att så många vill fortsätta läsa :)Tack för allt fint ni skriver om miliam, det värmer verkligen att få läsa alla fina ord !! så tack !Väldigt ivrig präst måste jag säga !! han pratar jätte fort o helt plötsligt börja han mummla :S.. varken jag mamma eller jimmy hann uppfatta NÅGONTING av vad han sa.. och han kallade miliam för miliaN.. jag sa till han några gånger o tillslut så fattade han :) hehe.. det äckligaste va ju att han tappade en snor-kråka.. den trillade ur näsan på han och rullade längs magen på han och hamnade tillslut på golvet, och erika björkman höll på att spy !! menade ju självklart inget illa, han kan ju inte hjälpa att han tappar bobbor.. men så känslig som man är, så blir man ju lite illa mående när sånt händer ;) haha.. kunde heller inte slutat titta på den :S haha så satt där o ulkade mig lite smått för mig själv, tur att jag inte spydde.. hade ju varit pinsamt att spy för "ingen anledning"... för bara 2 sekunder sen så pratade jag lite glatt till miliam. och han slänger på värsta häng läppen o börjar gråta.. kan inte vara lätt o vara liten :Psnart så kommer mina grejer som jag beställde på sexpartyt, om kanske 20 min. haha jag längtar fan ;D.Nu ska jag inte skriva mer :). ska göra lite annat på datorn, typ läs lite bloggar o så :)puss på er !
2008-10-02

Inga kommentarer: