torsdag 23 oktober 2008

bråk*

Jag o jimmy har nyss bråkat.. det va ju VERKLIGEN vad jag behövde idag !!! att han aldrig kan förstå någonting !!! jag har sakt till honom att idag mår jag inte bra, pga att jag kanske måste göra en abort.. likt förbannat ska han ändå hålla på med mig.. han vill inte annat än å gå på mina nerver.... varenda jälva dag.. och nej, jag skäms inte ett skit för o skriva ner det här.. det här är min blogg och jag vill någon gång kunna skriva om min jimmys verklighet med !!.Visst, när vi har det bra, då är det verkligen bra! men alla andra jävla dagar så är allt åt skogen !!Jag vill fan inte ha det såhär !OCH NEJ , inte fan tänker jag göra abort pga av att det är trasligt mellan oss, jag klara så bra att ta hand om mina barn själv, utan några problem.. Sen har jag min familjs stöd till 100%..Blev så jäkla arg o ledsen på han så blev helt varm i kroppen. skit längesen jag kände så..Han har väl lämnat mig för gott nu... kändes som en evighetsen jag grät på riktigt nu, skönt o gråta ut lite !!Jag är då inte den lättaste att ha o göra med när jag är gravid.(JIMMY ÄR MYCKET VÄL MEDVETEN OM DET, HAN VA JU MED NÄR JAG VÄNTADE MILIAM!). kan vara så jävla otrevlig o agresiv.. Så skriver jag otrevligt eller något sånt, så ta inte åt er, för menar egentligen inget illa med det !!
2008-10-10

Inga kommentarer: