torsdag 23 oktober 2008

usch*

mår illa nu som fan :/. blää på det !!miliam ligger o sover, igen.. så mysigt, hade oxå viljat sova om jag ahde kunnat somna om.. inte så lätt när man mår illa.. usch sitter här o hulkar mig o funderar på om jag faktist ska gå in på toaletten o släppa spyan fri.. nää jag skiter i det.. bara jobbigt o spy, fast iofs så mår man mycket bättre efteråt !!..Ska försöka få tag på cristin (BM) idag.. hon hade sakt till Erica att det va bäst om jag ringde henne o pratade med henne eller något sånt, så får ge det ett försök idag, o se om hon svarar :)Ska färga mitt hår igen nu någon dag, sen ska jag kliiiiippa mig :D ska bli så skönt o bli av med långa håret nu.. trött på det !! fast det jag tycker är jobbigast är attt frisören bara klagar på att man färga håret :S.. tycker det är jobbigt, för vet inte vad jag ska säga då.. vafan de är ju mitt hår o jag gör väl vafan jag vill med det ?! :S jaja, jag får väl slänga till en spydig kommentar om dom säger något :)..nähä nu ska jag spela spel på datorn..pöss på er
2008-10-08

Inga kommentarer: