torsdag 23 oktober 2008

Mammaerika*

nu sitter jag här med en massa kurr i magen.. den är hungrig.. eller JAG är hungrig kanske låter bättre? :PMen MammaErika ska snart laga mat :). Potatis , fläskfilé och en jätte god,salt sås till det :) kan ju inte bli bättre så här "tidigt" på dagen.. tycker tiden har runnit iväg idag. alla dagar gör det, men idag lite extra fort :).. tittade på klockan nu och det va ju fasen en havl timme sen jag fårgade malin om klockan, guud denna halvtimmen har gått sakta :S bara för att jag för en gångs skull gillar när tiden går snabbt så ska den söla sig fram :P självklart ska det vara så !! miliam ligger i sin babysitter med sin ställning med leksaker, och tittar sig i speglen som finns där :) han drar verkligen i lejonet som har speglen på sig o stirrar i den , så sött !! allt han gör är sött! :DNää nu måste jag faktist göra mat, blir illa mående av hungern :/ typiskt.. vi hörs sen !!Puss
2008-10-07

Inga kommentarer: