lördag 25 oktober 2008

Fixat!

Nu har jag jimmy , jimmys pappa, o hans tjej varit o dukat inför imorgon !! blev skit bra !! :D
Mamma jobbar ju så hon kunde inte fixa det, så vi gjorde det istället :).
Nu ska jag inte tänka mer på morgondagen, blir bara så nervös :P

Inne på vår toalett har vi små lådor som en byrå TYP, inte direkt som en byrå, ,men svårt o förklara hur den ser ut, iaf, idag när mamma stod i duschen, så helt plötsligt flög en utav dom stora lådorna ut på golvet .. finns ingen förklaring till hur den kunde flyga ut sådär :P lite läskigt, mamma blev skit rädd, o jag förstår henne !!! det är väldigt mycket spökligt som händer här nu !! jag brukar vakna på nätterna med en stark känsla av att någon står o stirra på mig.. bara vakna sådär, o det är inte likt mig !. Har nog glömt o berätta om min hemskaste natt som va för ett tagsen.. :/ jag drömde om spöken i en hel dröm,, allt känndes så verkligt!! å tillslut (!!!), mitt i drömen så vaknade jag ÄNTLIGEN !! men det läskiga med det va att jag låg på rygg med armarna över bröstet på ett väldigt skumt vis , o kände en jätte tyngd över mig o kunde inte röra mig.. försökte ropa på jimmy men det gick inte det heller.. joo tillslut så kunde jag ju givetvis göra det.. fyfan vad rädd jag va, har nog aldrig varit så rädd pga något sånt... sen hade jag svårt för o somna kan jag säga!! usch !! Det va tillomed så att nästa natt så hade jag ropat på jimmy i sömnen o kollat så att han va där^^ haha konstig man kan va när man sover :P

Nu ska jag kika runder här på nätet :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack så jätte mycket för idag!!
måste säj att du var jätte fin i håret iaf, sa de till jimmy men glömde säja till dej:)
Kram o Puss på dej !

Anonym sa...

Skriv alla spökliga grejer som händer, älskar att läsa om sådant!:D