torsdag 23 oktober 2008

Nellie*

hon är är nu. kulkul.. :). som alltid då :) och som vanligt så har jag hamnat här, framför datorn :P men ska flytta på mig nu, måste ju vara lite social, som jag annars är så bra på att vara ;D hehe..Ikväll så börjar ÄNTLIGEN andra avenyn :D fy vad kul.. har längtat sååå efter detta^^kommer ihåg när jag såg det sista avsnittet så sa jag och ika "tänk, nästa gång jag ser på detta så har jag förmodligen en liten miliam hos mig" haha och det har jag ju :D:D:D Med "förmodligen" så menade jag att man vet ju ALDRIG vad som händer under en förlossning. det va därför jag sa så.. jag va så jäkla rädd att något skulle hända under graviditeten så jag sa alltid "om det här går vägen" hur långt jag än hade gått så sa jag så :P men men ska dra nuuuupusshej på alla vackra ! :)
2008-09-21

Inga kommentarer: