torsdag 23 oktober 2008

måndag*

jaha, då vart det måndag igen! jimmy är i skolan, miliam sover, o det gör alla andra som är hemma med.. så här sitter jag i min ensamhet o skriver blogg:PJag vill göra om min blogg.. alltså själva designen eller vad man ska kalla det ? är inte så inne i vad allt heter ;Pså om det är någon som kan o vill hjälpa mig så skulle det vara snällt :D kan ju inte sånt själv ;PIdag ska jag bara ta det lungt.. inte göra ett skit !! bara sitta framför tv:n o slappa och självklart mysa med mille när han vaknar .. har bestämt mig för att titta på julfilmer idag.. så mysigt och man får så härliga julkänslor :D älskar själva jul-myset, men inte själva julafton.. händer alltid tråkigheter då.. men längtar dit ändå, för då ska jag "pynta" mille o ge han en massa julklappar :D ska skämma bort han som bara den :D Massa massa julklappar ska han få :)Inatt har jag inte sovit så gott. mille brukar vakna flera gånger om nätterna numera :/.. inte för att han är hungrig , han bara vaknar.. fast tror det kan vara gaserna i magen som väcker han.. för han fiser som fan.. min lilla prutt unge :DIgår kväll hände det en läskig grej på rummet när vi lagt oss.. det kom ett högt knäpp(eller vad jag nu ska kalla det), och jag låg o blundade men ändå kom det ett jätte starkt o snabbt ljus i min ögon samtidigt som det dära knäppet kom :S.. jag va tvungen att fråga jimmy om han oxå hörde det o det gjorde han.. ljudet kom från ingenstans.. fast det va bara i vårat rum det lät.. hmm. läskigt o konstigt.Det har hänt mycket här hos oss om inte går att förklara . själv så tror jag på andar :) tycker det är så roligt o intressant att få höra på vad andra varit med om :) fast samtidigt så blir jag rädd o tycker det är läskigt :Pjaja..Imorgon ska jag till mvc för inskrivning :) kommer nog gå bra :)Nu ska jag göra annat innan min gosse vaknar :)
2008-10-20

Inga kommentarer: