torsdag 23 oktober 2008

mille*

han gillar inte när man pussar han på kinden flera gånger i sträck ^^ haha han blir jätte arg o skriker o vänder huvudet mot en, och trycker ansiktet antingen neråt eller in i ansiktet på en ^^ haha o när man slutar pussa så blir han helt tyst, o pussar man igen så blir han lika arg igen. haha han är så söt :DHar ätit pizza idag igen :$.. va så jääävla sugen på den jag åt igår (åt den för första gången igår) och kunde verkligen inte låta bli o köpa den idag med !! fy på mig!! men det är så svårt o låta bli när man är så sugen som sakt ;). nu blir det ingen mer pizza på ett bra tag iaf :) eller joo, har ju en liten bit kvar, som jag ska ha som natta mat, vaknar ju så förbaskat hungrig om nätterna numera :).. så det får bli natt-maten inatt :)..har fastnat för ett spel, det är jätte kul, fast egentligen inte :P haha men man blir helt fast i det, inte bra :PMalin pussade just miliam på kinden, han blir verkligen arg :P det är nästan som att en puss på kinden förstör hans dag ;) haha gullunge ^^Nu ska jag spela lite, uppdaterar kanske mer senare ikväll, det beror på när jag lägger mig.. annars skriver jag självklart mer imorgon :)Ha en trevlig kväll :)<3
2008-10-01

Inga kommentarer: