torsdag 23 oktober 2008

sexpartyt*

som sakt så va jag ju på sexparty igår, mycket trevligt, och mycket kul ! dom hade massor med roliga saker ^^ köpte 2 grejer, men vad behöver jag ju inte skriva upp ;) haha.. Mille va oxå med igår, haha hans första sexparty vid nästan 4 månaders ålder ;D haha trodde inte vi skulle vara där sålänge därför så tog jag med han, men vi va där tills det slutade ändå.. :) Idag så ska jag hem till min bror&ika och hjälpa ika med att duka.. ska hem till henne idag o fira henne eftersom hon fyllde år igår :) senare idag så ska kanske jag,jimmy&miliam hem till jimmys mamma, det är bestämt så iaf, men om det blir av, det vet man aldrig :P men jag hoppas på det iaf :)Imorgon kommer ju E&S hit :D.. ska bli kul !!Och på söndag så ska jag hem till bea, hehe vi sa det lite snabbt iaf, sen får man ju se om det blir av eller inte :Pnu ska jag inte skriva mer, men skriver kanske mer sen :)

2008-09-26

Inga kommentarer: