torsdag 23 oktober 2008

...*

vet att det inte ens är hälften av alla som läser min blogg som har kommenterat i den, men nu får alla mer än gärna kommentera o svara på frågorna som jag tänkte ställa nu. alla får ju givetvis ALLTID kommentera, men om ni gör det just i detta inlägg så gör det mig lite extra glad :)Jag undrar vad det är som gör min blogg intressant att läsa ?Kan jag få tips på vad jag kan skriva om ? har väldigt svårt för o komma på saker ibland, eller väldigt ofta, därför blir det alltid så blandat !Våga svara på detta nu :) alla kommentarer är lika mycket värda, vem dom än är ifrån :) så känns inte att eran kommentar blir meningslös, för det blir den inte !2 frågor är väl inte för mycket begärt att få svar på ;P
Har nyss varit hos Nellie.. Träffade hennes syster o systerdotter, så jävla söt, och så liiiiiten !! miliam har aldrig varit så liten, kändes det som iaf ^^ men riktigt så smal har han då aldrig varit som denna lilla tös var :P3 månaders skillnad ganska exakt är det på dom, minus en dag då :P men storleks skillnaden va rätt rejäl ändå :P haha nellies systers kille trodde att miliam va 1 år. hahhaha ^^ så gammal ser han inte ut att vara.. däremot är det jätte många som tror att han är ett halv år, och det kan nog mer stämma att han ser ut som :)Ska inte skriva mer nu, ska hinna kolla lite annat innan miliam vaknar :)
2008-10-11

Inga kommentarer: