torsdag 23 oktober 2008

jaha*

det lät inte så jätte bra, men efter att hon frågat mig om abort va uteslutet så sa jag ju ja ! då började hon istället prata om inskrivningen.. hon ville jag skulle skriva in mig så fort som möjligt då istället :).. Ska träffa doktorn på Tisdag för att hon/han ska berätta för o nackdelar med att jag är gravid igen så tätt efter en graviditet med havandeskapsförgiftning ..Hon är rädd att det ska komma tidigare denna gången o att det ska bli värre än vad det va sist.. och hon sa till mig att jag måste tänka på att jag har ett barn som behöver sin mamma, och det är jag mycket väl medveten om !!Men det blir nog en inskrivning iaf... jag kan inte med en abort.. och hon va oxå rädd för att ja kanske får havnadeskapsförgiftning i halv gravidteten o måste föda ut barnet, då överlever det ju inte :/.. men jag har inte tid till o tänka så negativt.. man får ju hoppas på det bästa tycker jag , att allt går bra då!!!Hon tyckte miliam va så fin :D hon ville låna hem honom ;P. haha..jaja.. Någon som vet vilken vecka det är på året nu ?
2008-10-10

Inga kommentarer: